• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • E-EĞİTİM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • MEDYA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ÖĞRENCİLER
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • ÖĞRENCİLER
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KURUMSAL STRATEJİ
    • 2019 - 2023 Stratejik Plan Hazırlığı
      • Genelge - 1
      • Genelge - 2
      • GZFT Analiz Formu
    • Stratejik Plan
      • 2009-2013
      • 2014-2018
      • 2019-2023
    • Kalite Politikası
    • İdare Faaliyet Raporu
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
    • Performans Programı
      • 2017
      • 2018
      • 2019
    • EUA
      • Özdeğerlendirme Raporu
      • Değerlendirme Raporu - 2015
    • Kurum İç Değerlendirme Raporu
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
    • Kurumsal Geri Bildirim Raporu - 2016
  • HIZLI ERİŞİM
    • Personel E-Posta
    • ANASİS
    • Yemekhane
    • Akademik Kulüp
    • Taşbina
    • PBYS / Portal
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Kurumsal
    • Hakkında
    • Neden Anadolu Üniversitesi
    • Yönetim
    • İletişim Bilgileri
    • Kurumsal Kimlik
    • Sayılarla Üniversitemiz
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Birimler
    • Merkezler
    • Bölümler
    • Kurullar
    • Medya Merkezi
    • Bilgi ve Belgeler
    • Bilgi Edinme
    • Mevzuat
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    Örgün Web İşlemleri
    • Örgün Öğrenci Sistemi (Anasis)
    • Öğrenci Bilgi Sistemi
    • Kayıt Yenileme Sistemi
    • Yaz Okulu
    • Öğrenci Hesap (Öğrenci İşleri)
    • Yeni Kayıt ve Muafiyet Seçme Sınavı
    • Diploma Doğrulama
    Eğitim Öğretim ile ilgili Mevzuat
    • Kanun ve Yönetmelikler
    • Yönergeler
    • Usul ve Esaslar
    Bilgi ve Belgeler
    • Senato ve Yönetim Kurulu Kararları
    • Çift Anadal/Yandal Programı
    • Kurumiçi/ Kurum dışı yatay geçiş
    • Üniversite Kataloğu
    • Yabancı Uyruklu Öğrenci Başvurusu
    Öğrenci İçin Bilgi
    • Genel Kabul Şartları
    • Kayıt İşlemleri
    • AKTS Kredi Sistemi
    • Akademik Danışmanlık
    • Önceki Öğrenmenin Tanınması
    • Uluslararası Programlar
    • Staj
  • ARAŞTIRMA
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM Teknoloji Transfer Ofisi
    • Hakemli Dergiler
    • Araştırma Birimleri
    • Etik Kurulu
    • Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları, Politika ve Esaslar
      • Politika ve Esaslar
      • Buluş Bildirim Formu
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler. Detaylar
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.
  • E-EĞİTİM

ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMI

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Özel Eğitim Bölümü
  • Özel Eğitim Öğretmenliği Programı
  • Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri

Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri

0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
Program Yeterlilikleri (Çıktıları) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Bilişim Teknolojileri
Bilgisayar I
Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi
Yönelim ve Bağımsız Hareket Becerilerinin Öğretimi 2 3 3 3 3 2 3 1 2 3 2 0 3 3 1 1 3 3 1 1 2 1 3 2 2 2 2 2 2 2 2 0 1 2 2 3 2 3 3 3 3
İngilizce I
İngilizce II
İşitme Yetersizliği ve Dil
İşitmenin Doğası ve İşitmeye Yardımcı Teknolojiler
İşitme Yetersizliği ve Dil
İşitme Yetersizliğinde İletişim Becerilerinin Desteklenmesi 3 3 2 1 3 1 3 2 2 2 2 2 2 3 2 2 2 1 3 2 2 1 1 2 2 1 1 0 1 2 1 0 0 1 1 1 1 2 1 2 2
İşitmenin Doğası ve İşitmeye Yardımcı Teknolojiler
İşitme Yetersizliğinde Erken Çocukluk Dönemi Eğitimi
İşitme Yetersizliğinde Ders Planı Geliştirme 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 3 3 3 3 3 3 3
İşitme Yetersizliğinde Özel Öğretim Yöntemleri
İşitme Yetersizliğinde Matematik Bilgisi Öğretimi
İşitme Yetersizliğinde Hayat Bilgisi Öğretimi 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 3 3 3 3 3 3 3
İşitme Kayıplı Çocukların Erken Dönem Eğitimi. Aile Katılımı
Türk Eğitim Tarihi 1 3 2 2 2 2 2 3 2 2 3 2 2 3 2 2 3 2 3 2 3 3 2 3 3 2 3 2 3 2 2 1 1 3 2 3 2 3 3 3 3
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri 3 3 3 3 2 3 1 1 1 3 3 2 1 2 2 2 1 1 3 2 2 1 1 2 2 0 2 2 1 1 1 0 0 2 1 1 1 2 1 3 2
Yanlışsız Öğretim Yöntemleri 3 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 1 2 3 2 2 2 2 2 2 1 2 2 3 2 2 0 1 2 2 2 2 2 2 3 2
Otizm Spektrum Bozukluğunda Davranış Yönetimi 2 3 3 3 3 3 2 3 2 3 3 2 3 3 2 2 1 1 3 3 3 3 3 3 3 1 2 2 2 3 2 1 1 3 2 2 2 3 3 2 3
Otizm Spektrum Bozukluğunda Temel Becerilerin Kazandırılması 3 3 1 2 0 3 3 3 2 3 3 1 1 3 1 3 2 1 2 1 3 0 0 0 0 0 0 1 1 1 2 0 0 0 0 0 0 0 2 3 3
Otizm Spektrum Bozukluğu için Alternatif İletişim Yöntemleri
Otizm Spektrum Bozukluğunda Sosyal Beceri Öğretimi 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 2 1 2 2 2 1 1 2 1 2 1 3 2 3 3
Otizm Spektrum Bozukluğunda Teknoloji Destekli Öğretim 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 0 3 3 3 3 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 1 1 0 0 3 3 2 3 3 3 3 3
Orta ve İleri Düzeyde Otizm Spektrum Bozukluğu Eğitimi
Yüksek İşlevli Otizm Spektrum Bozukluğu Eğitimi 3 3 2 3 2 3 3 2 3 3 2 2 3 1 2 2 3 3 3 3 3 2 2 3 3 1 1 3 3 3 3 0 0 2 2 2 1 3 2 1 1
Otizm Spektrum Bozuk. Disiplinlerarası Çalışma ve İşbirliği 3 2 2 1 3 1 2 3 1 1 0 0 0 0 2 2 3 3 2 3 3 2 3 2 3 1 2 2 1 1 2 0 2 3 0 3 1 3 3 3 3
Doğal Öğretim Süreci ve Uygulanması 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Özel Eğitim 3 2 0 0 2 1 3 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 1 1 2 2 2 3 0 1 2 2 1 2 0 0 2 0 0 0 0 0 3 0
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek 1 3 1 1 1 1 3 2 1 1 1 1 0 0 0 0 0 1 1 2 1 1 1 1 2 0 1 1 1 1 1 0 0 0 0 0 1 1 0 2 2
Çocuk Gelişimi 3 3 3 3 3 0 3 3 3 3 0 3 3 0 0 0 0 3 0 3 0 3 3 3 3 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 3 3 3
İşitme ve Görme Yetersizliği 2 3 2 2 3 3 3 2 0 3 3 2 1 3 2 2 2 2 3 3 2 2 3 3 2 0 1 1 3 3 3 1 1 0 1 1 1 1 1 3 3
Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 1 0 2 1 2 3 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 1 1 0 1 3 3 2 3 3 3 3 3
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek 1 3 1 1 1 1 3 2 1 1 1 1 0 0 0 0 0 1 1 2 1 1 1 1 2 0 1 1 1 1 1 0 0 0 0 0 1 1 0 2 2
Özel Eğitim 3 2 0 0 2 0 3 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 1 1 2 2 2 3 0 2 2 2 1 2 0 0 3 0 0 0 0 0 3 0
İşitme ve Görme Yetersizliği 2 3 2 2 3 3 3 2 0 3 3 2 1 3 2 2 2 2 3 3 2 2 3 3 2 0 1 1 3 3 3 1 1 0 1 1 1 1 1 3 3
Zihin Yetersizliği ve Otizm Spektrum Bozukluğu 3 1 0 3 3 3 3 3 2 1 1 1 2 1 2 2 2 2 2 2 2 2 3 2 3 3 3 3 2 2 2 0 1 2 1 1 1 3 3 3 3
Çocuk Gelişimi 3 3 3 3 0 0 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 0 0 0 0 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1
Erken Çocuklukta Özel Eğitim
Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi
Uygulamalı Davranış Analizi 2 2 2 3 2 3 3 3 3 2 1 1 2 3 2 2 0 2 2 2 1 2 2 2 2 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 2
Özel Eğitimde Değerlendirme
Özel Eğitimde Bütünleştirme 3 3 3 3 3 2 3 3 2 2 2 2 3 1 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 0 1 3 1 2 1 3 3 3 3
Erken Çocuklukta Özel Eğitim 3 2 2 1 0 2 3 3 1 1 0 0 0 0 3 0 2 2 2 1 2 2 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 0
Özel Eğitimde Oyun ve Müzik
Uygulamalı Davranış Analizi 2 2 2 3 2 3 3 3 3 2 1 1 2 3 2 2 0 2 2 2 1 2 2 2 2 0 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 2
Braille Okuma-Yazma 2 1 1 2 3 1 2 2 2 2 3 2 2 3 3 3 2 2 3 2 2 2 2 3 1 1 1 2 1 1 2 1 3 0 1 1 1 2 2 3 3
Özel Eğitimde Değerlendirme 1 3 3 3 1 3 2 2 3 2 1 1 1 1 3 1 2 2 3 3 2 1 3 3 2 1 1 1 1 1 2 1 1 0 0 0 1 1 2 2 1
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 0 3 1 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 1 2 2 0 0 3 3 3 3 3 3 3 3
Özel Eğitimde Bütünleştirme 3 3 3 3 3 2 3 3 2 2 2 2 3 1 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3
Dil ve İletişim Becerilerinin Desteklenmesi 3 3 3 1 0 3 3 1 1 2 0 0 0 1 0 0 0 0 0 1 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 0 1 3 1 2 1 3 3 3 3
Bireyselleştirilmiş Eğitim ve Geçiş Planlarının Hazırlanması 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 3 3 2 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2 3 3 0 2 1 1 1 1 0 0 2 1 1 0 2 2 3 3
Braille Okuma-Yazma 2 1 1 2 3 1 2 2 2 2 3 2 2 3 3 3 2 2 3 2 2 2 2 3 1 1 1 2 1 1 2 1 3 0 1 1 1 2 2 3 3
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 0 3 1 2 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 1 2 2 0 0 3 3 3 3 3 3 3 3
Özel Eğitimde Okuma-Yazma Öğretimi 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Özel Eğitimde Aile Eğitimi 3 2 1 3 3 2 0 3 1 2 3 0 2 3 2 3 3 0 1 2 3 1 3 2 3 1 2 2 3 1 2 0 2 3 0 2 2 3 3 3 2
Özel Eğitimde Fen ve Sosyal Bilgiler Öğretimi 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 3 3 3 0 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Özel Eğitimde Türkçe Öğretimi
Özel Eğitimde Matematik Öğretimi
Özel Eğitimde Fiziksel Eğitim ve Spor 2 2 2 3 1 3 3 2 2 3 3 3 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 1 2 2 3 3 3 1 1 3 2 3 2 3 3 3 3
Özel Eğitimde Sosyal Uyum Becerilerinin Öğretimi
Özel Eğitimde Sanatsal Becerilerin Öğretimi
Bireyselleştirilmiş Eğitim ve Geçiş Planlarının Hazırlanması 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 3 3 2 3 3 2 3 3 3 3 3 3 2 3 3 0 2 1 1 1 1 0 0 2 1 1 0 2 2 3 3
Özel Eğitimde Okul ve Kurum Deneyimi
Özel Eğitimde Meslek Etiği
Özel Eğitim Politikaları ve Yasal Düzenlemeler
Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması I
Özel Eğitimde Öğretmenlik Uygulaması II 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 3 3 3 0 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Öğrenme Güçlüğü için Öğrenme Stratejileri 0 3 3 2 0 3 3 2 2 3 3 2 2 3 2 3 3 3 3 3 2 2 3 2 3 0 1 1 1 3 2 1 2 1 1 3 0 3 1 2 3
Eğitime Giriş 3 2 0 2 2 0 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 1 0
Eğitim Felsefesi
Eğitim Sosyolojisi
Eğitim Psikolojisi 1 2 2 1 2 2 3 1 1 2 2 2 2 1 2 2 2 2 2 2 2 1 2 2 2 2 1 2 2 2 1 0 0 2 2 1 1 2 2 2 2
Öğretim Teknolojileri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Ölçme ve Değerlendirme
Sınıf Yönetimi
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Rehberlik
Üstün Yeteneklilerin Eğitimine Giriş 2 3 1 3 1 3 3 3 0 3 2 1 1 2 3 1 1 1 1 1 2 1 1 2 1 0 1 1 1 1 1 0 1 1 0 1 0 1 0 1 1
Özel Yeteneklilerde Erken Çocukluk Döneminde Tanılama ve Eğ. 3 3 3 1 3 3 3 1 3 1 0 0 2 1 2 3 1 1 1 3 3 3 3 3 3 0 1 1 1 3 2 0 1 3 3 3 3 3 3 3 3
Özel Yeteneklilerde Sosyal, Duygusal ve Akademik Rehberlik 2 0 0 0 0 0 3 2 3 0 0 0 3 2 2 3 3 3 0 3 3 1 0 2 0 0 0 0 2 2 0 0 0 1 0 2 0 2 1 1 3
Özel Yeteneklilerde Tanılama Modelleri ve Testleri
Özel Yeteneklilerin Eğitimi Modelleri 2 3 2 0 0 2 2 3 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 2 2 1 3 0 0 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Özel Yeteneklilerde Program Geliştirme 0 1 0 1 2 2 2 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 2 0 0 1 0 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 0
Eleştirel Düşünme Eğitimi 0 1 0 1 2 2 2 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 1 2 0 0 1 0 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 3
Yaratıcı Düşünme Eğitimi 1 2 1 2 0 3 2 2 3 3 3 2 2 2 1 2 0 3 2 1 1 2 2 2 0 0 1 1 0 3 2 0 0 1 0 0 0 2 0 3 3
Sağlık Bilgisi ve İlk Yardım 2 3 2 2 1 2 3 2 2 1 2 2 1 1 2 1 2 0 1 3 3 2 3 3 1 1 3 1 3 1 3 1 1 1 3 2 0 2 3 3 3
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türkçe I: Yazılı Anlatım
Türkçe II: Sözlü Anlatım
Türk Dili I
Türk Dili II
Türk İşaret Dili 2 2 2 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 1 2 3 3 3 3 2 2 3 2 2 0 3 3 3 3 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3
Türk İşaret Dili 2 2 2 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 1 2 3 3 3 3 2 2 3 2 2 0 3 3 3 3 2 2 2 2 2 2 2 2 3 3 3 3
Ergenlik ve Cinsel Eğitim
Erken Müdahale Programları 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Ergenlik ve Cinsel Eğitim 0 0 0 0 3 0 3 0 0 3 3 0 0 3 0 0 0 0 0 0 2 0 2 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0
Zihin Yetersizliğinde Yetişkinliğe Geçiş 2 2 1 1 2 0 2 1 0 1 0 1 2 2 0 1 1 1 0 3 3 2 3 1 3 0 2 0 1 2 1 0 0 2 0 2 1 2 2 3 3
Erken Müdahale Programları 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Zihin Yetersizliğinde Kavram Öğretimi 3 3 3 2 3 3 3 3 2 3 3 2 3 3 3 3 2 3 3 3 3 2 0 3 2 0 1 2 0 1 1 0 0 3 2 2 0 3 2 3 3
İş ve Meslek Becerilerinin Öğretimi 2 3 2 1 3 2 3 3 1 3 3 3 3 2 1 3 3 1 2 3 2 3 3 2 3 0 0 2 2 3 2 2 2 3 3 3 3 3 3 1 3
Zihin Yetersizliğinde Öğretim Uyarlamaları 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3
Zihin Yetersizliğinde Teknoloji Destekli Öğretim 2 3 3 3 2 3 3 3 3 3 1 1 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 0 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Zihin Yetersizliğinde Sosyal Beceri Öğretimi 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2 2 3 2 3 2 3 3 3 2 3 2 3 3 3 3
Çoklu Yetersizlik ve Eğitimleri 3 3 3 2 2 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 2 2 2 3 1 2 0 3 3 3 2
Zihinsel Yetersizlikte Disiplinlerarası Çalışma ve İşbirliği 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 3 3 3 1 2 3 3 3 3 3 3 3 3
0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
  • Program Profili
  • Yeterlilik Koşulları ve Kuralları
  • Öğretim Elemanları
  • Üst Derece Programlarına Geçiş
  • Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
  • Alan Yeterlilikleri
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri
  • Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri
  • Mezuniyet Koşulları
  • İstihdam Olanakları
  • Ölçme ve Değerlendirme
  • Bölüm Bşk. ve AKTS Koord.
  • Kabul ve Kayıt Koşulları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Kurumsal
  • Mevzuat
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • Genel Sekreterlik
  • İdari Birimler
  • Birimler
  • Merkezler
  • Bölümler
  • AKADEMİK
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Açıköğretim Sistemi
  • Fakülteler
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Sınavlar ve Sorumluluk Üniteleri
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Örgün Web İşlemleri
  • Eğitim Öğretim ile ilgili Mevzuat
  • Bilgi ve Belgeler
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Akademik Takvim
  • ARAŞTIRMA
  • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
  • TÜBİTAK Projeleri
  • ARİNKOM
  • Hakemli Dergiler
  • Araştırma Birimleri
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2019 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.