• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • SATIN ALMA
  • KVKK
  • INTERNATIONAL
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KALİTE
  • STRATEJİK PLANLAR
    • 2024-2028 Dönemi Stratejik Planı
    • 2019-2023 Dönemi Stratejik Planı
    • 2014-2018 Dönemi Stratejik Planı
    • 2009-2013 Dönemi Stratejik Planı
  • KVKK
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Anadolu Hakkında
    • Yönetim
    • İç Denetim Birim Başkanlığı
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Kurullar - Komisyonlar
    • Kurumsal İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Satın Alma
    Anadolu Üniversitesinin temelini, 1958’de kurulan Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi oluşturur. 1982’de Anadolu Üniversitesine dönüşen kurumumuz, kısa zamanda yalnızca ülkemizin değil dünyanın en büyük üniversiteleri arasında da çağdaş, dinamik ve yenilikçi bir üniversite olarak yerini almıştır.
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
    Anadolu Üniversitesi
    Açıköğretim Sistemi
    Hızlı Bağlantılar
    • Anadolum eKampüs
    • İkinci Üniversite
    • AOSDestek
    • Global Kampüs
    • Başvuru Yap
    • Öğrenci Girişi
    • Açıköğretim Sistemi
    • Türkiye Programları
    • Yurtdışı Programları
    • Nasıl Öğrenci Olabilirim
    • Akademik Takvim
    • İletişim Bilgileri
    • AÖF Büro Adresleri
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 1 milyondan fazla aktif öğrencisi ve yaklaşık 3 buçuk milyon mezununa açık ve uzaktan öğrenme yoluyla yükseköğrenim sağlamanın yanı sıra özel projeler yardımıyla Türkiye’nin eğitim sorunlarının aşılmasında vazgeçilmez bir rol üstlenmektedir. Hızlı harekete geçebilen çok esnek bir yapıya ve güçlü bir organizasyona sahip olan Açıköğretim Sistemi uluslararası düzeyde işbirlikleri için cazibe merkezi haline gelmiştir.
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
    Araştırma
    Araştırma
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Birimler
    • Merkezler
    • TÜBİTAK Projeler
    • Hakemli Dergiler
    • Etik Kurulu
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler.
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Kampüste Yaşam
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.

İŞİTME YETERSİZLİĞİNDE ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Özel Eğitim Bölümü
  • Özel Eğitim Öğretmenliği Programı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • İşitme Yetersizliğinde Özel Öğretim Yöntemleri
  • Öğrenme Çıktıları
Geri Dön

Öğrenme Çıktıları

  • İlköğretim programının amaçlarını tartışabilecektir. • İlköğretim programının genel amaçlarını açıklar. • İlköğretim programının derslere göre amaçlarını açıklar. • İlköğretim programının öğretim amaçlarını açıklar. • İlköğretim programının amaçlarını özel eğitimin amaçları ile karşılaştırır. • İlköğretim programının amaçlarının işitme yetersizliği olan öğrenciler için uygunluğunu tartışır.
  • İlköğretim programının genel amaçlarını açıklar.
  • İlköğretim programının derslere göre amaçlarını açıklar.
  • İlköğretim programının öğretim amaçlarını açıklar.
  • İlköğretim programının amaçlarını özel eğitimin amaçları ile karşılaştırır.
  • İlköğretim programının amaçlarının işitme engelli çocuklar için uygunluğunu tartışır.
  • İlköğretim programının ders içeriklerini tartışabilecektir. • İlköğretim programının konu içeriklerini açıklar. • İlköğretim programının derslere göre içeriğini açıklar. • İlköğretim programının içeriğini özel eğitim programlarının içeriği ile karşılaştırılır. • İlköğretim programının ders içeriklerinin işitme yetersizliği olan öğrenciler için uygunluğunu tartışır.
  • İlköğretim programının konu içeriklerini açıklar.
  • İlköğretim programının derslere göre içeriğini açıklar.
  • İlköğretim programının içeriğini özel eğitim programlarının içeriği ile karşılaştırılır.
  • İlköğretim programının ders içeriklerinin işitme engelli çocuklar için uygunluğunu tartışır.
  • İlköğretim programının öğretim yöntemlerini tartışabilecektir. • İlköğretim programının öğretim yöntemlerini açıklar. • İşitme engellilerde özel öğretim yöntemlerini açıklar. • İlköğretim programında yer alan öğretim yöntemleri ile işitme yetersizliğinde kullanılan özel eğitim yöntemlerini karşılaştırır. • İşitme yetersizliği olan öğrenciler için özel eğitim yöntemlerinin uygunluğunu tartışır.
  • İlköğretim programının öğretim yöntemlerini açıklar.
  • İşitme engellilerde özel öğretim yöntemlerini açıklar.
  • İlköğretim programında yer alan öğretim yöntemleri ile işitme engellilerde kullanılan özel eğitim yöntemlerini karşılaştırır.
  • İşitme engelli çocuklar için özel eğitim yöntemlerinin uygunluğunu tartışır.
  • İlköğretim öğretim programlarını farklı düzeylerdeki işitme yetersizliği olan öğrencilere göre uyarlayabilecektir. • İlköğretim programlarında yer alan öğretim amaçlarını işitme yetersizliği olan öğrencilere göre uyarlar. • İlköğretim öğretim programlarında yer alan öğretim materyallerini yetersizliği olan öğrencilere göre uyarlar. • İlköğretim öğretim programlarında yer alan öğretim yöntemlerini işitme yetersizliği olan öğrencilere göre uyarlar. • İlköğretim öğretim programlarında yer alan öğretim tekniklerini işitme yetersizliği olan öğrencilere göre uyarlar. • İlköğretim öğretim programlarında yer alan değerlendirme yöntemlerini işitme yetersizliği olan öğrencilere göre uyarlar.
  • İlköğretim programlarında yer alan öğretim amaçlarını işitme engelli öğrencilere göre uyarlar.
  • İlköğretim öğretim programlarında yer alan öğretim materyallerini işitme engelli öğrencilere göre uyarlar.
  • İlköğretim öğretim programlarında yer alan öğretim yöntemlerini işitme engelli öğrencilere göre uyarlar.
  • İlköğretim öğretim programlarında yer alan öğretim tekniklerini işitme engelli öğrencilere göre uyarlar.
  • İlköğretim öğretim programlarında yer alan değerlendirme yöntemlerini işitme engelli öğrencilere göre uyarlar.
  • İlköğretimin farklı sınıflarında bulunan işitme engelli öğrencilerin dil ve bilgi düzeylerine göre birebir ve grup dil dersi planlayabilecektir.
  • İlköğretimin farklı sınıflarına devam eden işitme engelli öğrencilerin dil ve bilgi düzeylerine göre birebir çalışmanın amaçlarını belirler.
  • İşitme engelli öğrencinin dil ve bilgi düzeylerine göre birebir çalışmanın materyallerini belirler.
  • İşitme engelli öğrencinin dil ve bilgi düzeylerine göre birebir çalışmanın yöntemini belirler.
  • İlköğretimin farklı sınıflarında bulunan her bir işitme engelli öğrenci için birebir çalışma planı hazırlar.
  • İlköğretimin farklı sınıflarında bulunan işitme engelli öğrenciler için grup eğitimlerinin amaçlarını belirler.
  • İlköğretimin farklı sınıflarında bulunan işitme engelli öğrencilerin grup eğitiminin materyallerini belirler.
  • İlköğretimin farklı sınıflarında bulunan işitme engelli öğrenciler için grup eğitiminin yöntemlerini belirler.
  • İlköğretimin farklı sınıflarında bulunan işitme engelli öğrenciler için grup eğitimi planı hazırlar.
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri devre dışı bırakabilir veya kabul edebilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Anadolu Hakkında
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • İdari Birimler
  • Bölümler
  • Kurullar - Komisyonlar
  • İş Birliği Yapılan Kuruluşlar
  • Bilgi ve Belgeler
  • Mevzuat
  • İletişim Bilgileri
  • AKADEMİK
  • Açıköğretim Sistemi
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Açıköğretim Duyuruları
  • Açıköğretim Sistemi
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Sınavlar Hakkında
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Akademik Takvim
  • Anadolu Bilgi Paketi
  • ARAŞTIRMA
  • Birimler
  • Merkezler
  • Projeler
  • Hakemli Dergiler
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • Laboratuvar ve Stüdyo Hizmetleri
  • Bilim ve Yaşam
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2025 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.