• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • E-EĞİTİM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • MEDYA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ÖĞRENCİLER
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • ÖĞRENCİLER
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KALİTE
  • STRATEJİK PLAN
  • HIZLI ERİŞİM
    • Personel E-Posta
    • ANASİS
    • Yemekhane
    • Akademik Kulüp
    • Taşbina
    • PBYS / Portal
RADYO A
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Kurumsal
    • Hakkında
    • Neden Anadolu Üniversitesi
    • Yönetim
    • İletişim Bilgileri
    • Kurumsal Kimlik
    • Sayılarla Üniversitemiz
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Birimler
    • Merkezler
    • Bölümler
    • Kurullar
    • Medya Merkezi
    • Bilgi ve Belgeler
    • Bilgi Edinme
    • Mevzuat
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    Örgün Web İşlemleri
    • Örgün Öğrenci Sistemi (Anasis)
    • Öğrenci Bilgi Sistemi
    • Kayıt Yenileme Sistemi
    • Yaz Okulu
    • Öğrenci Hesap (Öğrenci İşleri)
    • Yeni Kayıt ve Muafiyet Seçme Sınavı
    • Diploma Doğrulama
    Eğitim Öğretim ile ilgili Mevzuat
    • Kanun ve Yönetmelikler
    • Yönergeler
    • Usul ve Esaslar
    Bilgi ve Belgeler
    • Senato ve Yönetim Kurulu Kararları
    • Çift Anadal/Yandal Programı
    • Kurumiçi/ Kurum dışı yatay geçiş
    • Üniversite Kataloğu
    • Yabancı Uyruklu Öğrenci Başvurusu
    Öğrenci İçin Bilgi
    • Genel Kabul Şartları
    • Kayıt İşlemleri
    • AKTS Kredi Sistemi
    • Akademik Danışmanlık
    • Önceki Öğrenmenin Tanınması
    • Uluslararası Programlar
    • Staj
  • ARAŞTIRMA
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM Teknoloji Transfer Ofisi
    • Hakemli Dergiler
    • Araştırma Birimleri
    • Etik Kurulu
    • Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları, Politika ve Esaslar
      • Politika ve Esaslar
      • Buluş Bildirim Formu
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler. Detaylar
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.
  • E-EĞİTİM

İNGİLİZCE VII

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Fakülteler
  • Turizm Fakültesi
  • Turizm İşletmeciliği Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • İngilizce VII
  • Öğrenme Çıktıları
Geri Dön

Öğrenme Çıktıları

  • ING 151 İNGİLİZCE I (I. YARIYIL) GENEL AMAÇ Bu dersin amacı, öğrencilerin farklı sosyal ortamlar ve ihtiyaçlar durumunda ve herhangi bir konuda İngilizcede makul bir düzeyde akıcı ve doğru olarak sözlü iletişim kurmalarını, değişik metinleri okuyarak makul bir düzeyde anlamalarını ve tepki vermelerini, günlük dilde konuşulan İngilizceyi anlamalarını, temel dil bilgisi yapılarını işlevsel olarak tanımalarını ve kullanmalarını ve değişik metinler aracılığıyla kendilerini ifade edebilmelerini sağlamaktır. ÖĞRENME ÇIKTILARI VE ALT BECERİLER Bu dersin sonunda öğrenciler; 1. Farklı sosyal ortamlar ve ihtiyaçlar durumunda İngilizcede makul bir düzeyde akıcı ve doğru olarak sözlü iletişim kurabilecektir. 1.1. Uygun dil bilgisi kurallarını kullanarak dile anlam kazandırır. 1.2. Farklı konularda konuşurken uygun kelimeleri kullanır. 1.3. Açık ve anlaşılır bir telaffuz kullanarak konuşur. 1.4. Sözlü iletişimde temel dil bilgisi yapılarını kullanır. 2. Başarılı, bağımsız ve hızlı bir okuyucu olmak için çeşitli metinleri okuyarak gerekli bilgi, beceri ve stratejileri kullanır. 2.1. Bilinmeyen sözcükleri anlamak için anlamı bağlamdan çıkartma ve söz bölüklerini tanıma stratejileri kullanır. 2.2. Anlamı belirgin hâle getirmek için tarama, gözden geçirme ve ayrıntılı okuma stratejilerini kullanır. 2.3. Metni okuduktan sonra metindeki fikirleri hatırlar. 2.4. Sözcük ve atıf ifadelerini tanıyarak metin içerisinde bölümler arasındaki ilişkiyi saptar. 2.5. Metinleri akıcı bir şekilde okur. 2.6. Metindeki konu, konuyu belirten cümle, ana fikir ve konuyu destekleyici cümleler gibi temel özellikleri saptar. 3. Günlük yaşamda kullanılan konuşma dilini tanır. 3.1. Konuşmalardaki temel dil bilgisi yapılarını tanır. 3.2. Sözlü yönergeleri saptayarak tepki verir. 3.3. Konuşmada geçen ana fikri belirler. 3.4. Dinlerken belli bir bilgiyi ayırt eder. 4. Farklı türlerde metinler yazarak kendilerini ifade edebilecektir. 4.1. Yazılı iletişimde temel dil bilgisi yapılarını kullanır. 4.2. Resmî olmayan mektup ve elektronik posta yazar. 4.3. Herhangi bir başvuru ve rezervasyon formunu uygun bir şekilde doldurur. 5. Yazdıkları metinlerde ilintili bilgiyi seçerek uygun ve doğru dil bilgisi yapılarını gerek üslup gerekse toplumsal söylem biçimlerine uygun olarak kullanabilecektir. 5.1. Gerekli söylem belirteçlerini, bağlaçları ve geçiş sözcüklerini kullanır. 5.2. Noktalama işaretlerini doğru bir biçimde kullanır.
  • Uygun dil bilgisi kurallarını kullanarak dile anlam kazandırır.
  • Farklı konularda konuşurken uygun kelimeleri kullanır.
  • Açık ve anlaşılır bir telaffuz kullanarak konuşur.
  • Sözlü iletişimde temel dil bilgisi yapılarını kullanır.
  • Başarılı, bağımsız ve hızlı bir okuyucu olmak için çeşitli metinleri okuyarak gerekli bilgi, beceri ve stratejileri kullanır.
  • Bilinmeyen sözcükleri anlamak için anlamı bağlamdan çıkartma ve söz bölüklerini tanıma stratejileri kullanır.
  • Anlamı belirgin hale getirmek için tarama, gözden geçirme, ve ayrıntılı okuma stratejilerini kullanır.
  • Metni okuduktan sonra metindeki fikirleri hatırlar.
  • Sözcük ve atıf ifadelerini tanıyarak metin içerisinde bölümler arasındaki ilişkiyi saptar.
  • Metinleri akıcı bir şekilde okur.
  • Metindeki konu, konuyu belirten cümle, ana fikir, ve konuyu destekleyici cümleler gibi temel özellikleri saptar.
  • Günlük yaşamda kullanılan konuşma dilini tanır.
  • Konuşmalardaki temel dil bilgisi yapılarını tanır.
  • Sözlü yönergeleri saptayarak tepki verir.
  • Konuşmada geçen ana fikri belirler.
  • Dinlerken belli bir bilgiyi ayırt eder.
  • Farklı türlerde metinler yazarak kendilerini ifade edebilecektir.
  • Yazılı iletişimde temel dil bilgisi yapılarını kullanır.
  • Resmi olmayan mektup ve elektronik posta yazar.
  • Herhangi bir başvuru ve rezervasyon formunu uygun bir şekilde doldurur.
  • Yazdıkları metinlerde ilintili bilgiyi seçerek uygun ve doğru dil bilgisi yapılarını gerek üslup gerekse toplumsal söylem biçimlerine uygun olarak kullanabilecektir.
  • Gerekli söylem belirteçlerini, bağlaçları ve geçiş sözcüklerini kullanır
  • Noktalama işaretlerini doğru bir biçimde kullanır.
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Kurumsal
  • Mevzuat
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • Genel Sekreterlik
  • İdari Birimler
  • Birimler
  • Merkezler
  • Bölümler
  • AKADEMİK
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Açıköğretim Sistemi
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Sınavlar ve Sorumluluk Üniteleri
  • AÖ e-bülten
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Örgün Web İşlemleri
  • Eğitim Öğretim ile ilgili Mevzuat
  • Bilgi ve Belgeler
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Akademik Takvim
  • ARAŞTIRMA
  • Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
  • TÜBİTAK Projeleri
  • ARİNKOM
  • Hakemli Dergiler
  • Araştırma Birimleri
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2021 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.