• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • SATIN ALMA
  • KVKK
  • INTERNATIONAL
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KALİTE
  • STRATEJİK PLANLAR
    • 2024-2028 Dönemi Stratejik Planı
    • 2019-2023 Dönemi Stratejik Planı
    • 2014-2018 Dönemi Stratejik Planı
    • 2009-2013 Dönemi Stratejik Planı
  • KVKK
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Anadolu Hakkında
    • Yönetim
    • İç Denetim Birim Başkanlığı
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Kurullar - Komisyonlar
    • Kurumsal İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Satın Alma
    Anadolu Üniversitesinin temelini, 1958’de kurulan Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi oluşturur. 1982’de Anadolu Üniversitesine dönüşen kurumumuz, kısa zamanda yalnızca ülkemizin değil dünyanın en büyük üniversiteleri arasında da çağdaş, dinamik ve yenilikçi bir üniversite olarak yerini almıştır.
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
    Anadolu Üniversitesi
    Açıköğretim Sistemi
    Hızlı Bağlantılar
    • Anadolum eKampüs
    • İkinci Üniversite
    • AOSDestek
    • Global Kampüs
    • Başvuru Yap
    • Öğrenci Girişi
    • Açıköğretim Sistemi
    • Türkiye Programları
    • Yurtdışı Programları
    • Nasıl Öğrenci Olabilirim
    • Akademik Takvim
    • İletişim Bilgileri
    • AÖF Büro Adresleri
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 1 milyondan fazla aktif öğrencisi ve yaklaşık 3 buçuk milyon mezununa açık ve uzaktan öğrenme yoluyla yükseköğrenim sağlamanın yanı sıra özel projeler yardımıyla Türkiye’nin eğitim sorunlarının aşılmasında vazgeçilmez bir rol üstlenmektedir. Hızlı harekete geçebilen çok esnek bir yapıya ve güçlü bir organizasyona sahip olan Açıköğretim Sistemi uluslararası düzeyde işbirlikleri için cazibe merkezi haline gelmiştir.
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
    Araştırma
    Araştırma
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Birimler
    • Merkezler
    • TÜBİTAK Projeler
    • Hakemli Dergiler
    • Etik Kurulu
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler.
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Kampüste Yaşam
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.

GRAFİK SANATI TÜRKÇE DİL UYGULAMALARI I

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Yüksekokullar
  • Engelliler Entegre Yüksekokulu
  • Uygulamalı Güzel Sanatlar Bölümü
  • Grafik Sanatlar Anasanat Dalı
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Grafik Sanatı Türkçe Dil Uygulamaları I
  • İçerik
Geri Dön

İçerik

Haftalar Konular
1. Haftalar Okul dergisine yönelik derginin kapağında bulunan özellikler, dergilerin ortak özelliklerinin belirlenmesi ve okul dergisinin içeriğine karar verilmesi
2. Haftalar Dergi okuma tutumlarına yönelik anket uygulanması ve bu anket sonuçlarının tartışılması
3. Haftalar Okul gazetesine yönelik yapılan tüm çalışmaların sözlü ve yazılı olarak anlatılması ve bir öğrencinin yazılı anlatımının sınıfta ortak düzeltilmesi
4. Haftalar Grafik sergisine yönelik hazırlık yapılması ve gezi ile ilgili yapılacak olan çalışmaya karar verilmesi, sürrealist, sürrealizm kavramının tartışılması, sanatçının eserlerinin eleştirilmesi
5. Haftalar Grafik sergisi gezisine gidilmesi
6. Haftalar Gezi dönüşü yapılacak olan çalışmaların planlanması, gezide yaşananların sözlü ve yazılı olarak paylaşılması
7. Haftalar Gazete haberi okuma ve haberi sözlü ve yazılı olarak anlatma ve yazı düzeltme çalışması; Şifalı bitkiler ve spor sunumlarının sorumlu öğrenciler tarafından yapılması; Yapılan çalışma ile ilgili yazılı anlatım çalışmalarının düzeltilmesi
8. Haftalar Gazete haberi okuma ve haberi sözlü ve yazılı olarak anlatma ve yazı düzeltme çalışması; Diyet ve dengeli beslenme sunumlarının sorumlu öğrenciler tarafından yapılması; Yapılan çalışma ile ilgili yazılı anlatım çalışmalarının düzeltilmesi
9. Haftalar Seçilen örnek eleştirilerden birinin sınıfta grup olarak yazılı anlatımının düzeltilmesi; Şiirin özelliklerinin konuşulması ve kimlerin şiir yazabileceğinin paylaşılması
10. Haftalar Meslek derslerin yaptıkları öğrenci çalışmalarının; amacının, nasıl yapıldığının anlatılması, betimlenmesi, zor ve kolay yönlerinin açıklanması ve daha sonra yapılacak çalışmaların nasıl yapılacağının anlatılması
11. Haftalar Meslek derslerin yaptıkları öğrenci çalışmalarının; amacının, nasıl yapıldığının anlatılması, betimlenmesi, zor ve kolay yönlerinin açıklanması ve daha sonra yapılacak çalışmaların nasıl yapılacağının anlatılması
12. Haftalar Okul dergisine yönelik haberlerin yazılı düzeltmelerinin yapılması; Dergide yayımlanmak üzere hangi konularda köşe yazılarının yazılabileceğinin tartışılması ve konu belirleme
13. Haftalar Okul dergisine yönelik haberlerin yazılı düzeltmelerinin yapılması; Yazılan köşe yazılarının sınıfta okunması ve eleştiri kriterlerine göre değerlendirilmesi
14. Haftalar Okul dergisine yönelik haberlerin yazılı düzeltmelerinin yapılması; Yazılan köşe yazılarının sınıfta okunması ve eleştiri kriterlerine göre değerlendirilmesi
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri devre dışı bırakabilir veya kabul edebilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Anadolu Hakkında
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • İdari Birimler
  • Bölümler
  • Kurullar - Komisyonlar
  • İş Birliği Yapılan Kuruluşlar
  • Bilgi ve Belgeler
  • Mevzuat
  • İletişim Bilgileri
  • AKADEMİK
  • Açıköğretim Sistemi
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Açıköğretim Duyuruları
  • Açıköğretim Sistemi
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Sınavlar Hakkında
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Akademik Takvim
  • Anadolu Bilgi Paketi
  • ARAŞTIRMA
  • Birimler
  • Merkezler
  • Projeler
  • Hakemli Dergiler
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • Laboratuvar ve Stüdyo Hizmetleri
  • Bilim ve Yaşam
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2025 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.