• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • SATIN ALMA
  • KVKK
  • INTERNATIONAL
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KALİTE
  • STRATEJİK PLANLAR
    • 2024-2028 Dönemi Stratejik Planı
    • 2019-2023 Dönemi Stratejik Planı
    • 2014-2018 Dönemi Stratejik Planı
    • 2009-2013 Dönemi Stratejik Planı
  • KVKK
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Anadolu Hakkında
    • Yönetim
    • İç Denetim Birim Başkanlığı
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Kurullar - Komisyonlar
    • Kurumsal İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Satın Alma
    Anadolu Üniversitesinin temelini, 1958’de kurulan Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi oluşturur. 1982’de Anadolu Üniversitesine dönüşen kurumumuz, kısa zamanda yalnızca ülkemizin değil dünyanın en büyük üniversiteleri arasında da çağdaş, dinamik ve yenilikçi bir üniversite olarak yerini almıştır.
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
    Anadolu Üniversitesi
    Açıköğretim Sistemi
    Hızlı Bağlantılar
    • Anadolum eKampüs
    • İkinci Üniversite
    • AOSDestek
    • Global Kampüs
    • Başvuru Yap
    • Öğrenci Girişi
    • Açıköğretim Sistemi
    • Türkiye Programları
    • Yurtdışı Programları
    • Nasıl Öğrenci Olabilirim
    • Akademik Takvim
    • İletişim Bilgileri
    • AÖF Büro Adresleri
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 1 milyondan fazla aktif öğrencisi ve yaklaşık 3 buçuk milyon mezununa açık ve uzaktan öğrenme yoluyla yükseköğrenim sağlamanın yanı sıra özel projeler yardımıyla Türkiye’nin eğitim sorunlarının aşılmasında vazgeçilmez bir rol üstlenmektedir. Hızlı harekete geçebilen çok esnek bir yapıya ve güçlü bir organizasyona sahip olan Açıköğretim Sistemi uluslararası düzeyde işbirlikleri için cazibe merkezi haline gelmiştir.
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
    Araştırma
    Araştırma
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Birimler
    • Merkezler
    • TÜBİTAK Projeler
    • Hakemli Dergiler
    • Etik Kurulu
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler.
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Kampüste Yaşam
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.

FELSEFİ ESTETİK

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Fakülteler
  • Edebiyat Fakültesi
  • Felsefe Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Felsefi Estetik
  • İçerik
Geri Dön

İçerik

Haftalar Konular
1. Haftalar 1. Tartışma: Estetik ve Sanat Hakkında Bildiklerimiz. Çağdaş Sanatın Geldiği Nokta Argüman: ? Araştırma: Çağdaş sanat kuramları Kaynak: Görsel materyal, internet
2. Haftalar 2.Tartışma: Felsefi Estetik nedir? Argüman: Estetik ile sanat felsefesinin ayrı alanlar olarak ele alınmasının kaynağı Antik Yunan düşünürlerinin metinlerine dayandırılabilir. Bu metinlerde, özellikle de Platon ve Aristoteles’in metinlerine baktığımızda, “duyusal bilgi” anlamını temel alan bir “güzel üzerine düşünme” ve tek tek sanat dallarından örneklerle ortaya konan bir “sanat üzerine düşünme” buluyoruz. Araştırma: Estetiğin Kuruluşu; Estetik ve Sanat Felsefesi arasındaki ilişki; Platon ve Aristoteles’in güzellik ve sanat üzerine görüşleri. Kaynak: Hülya Yetişken (1991) Estetiğin ABC si, s. 5-17; İsmail Tunalı (1989) Estetik, s. 13-22; İsmail Tunalı (2004) Grek Estetik’i, s. 24-37, 56-63, 69-96, 97-124; Demet Taşdelen (2012) “Estetik ve Sanat Felsefesinde Temel Konular” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 3-6.
3. Haftalar 2. Tartışma: Felsefi Estetik nedir? Argüman: Estetik ile sanat felsefesinin ayrı alanlar olarak ele alınmasının kaynağı Antik Yunan düşünürlerinin metinlerine dayandırılabilir. Bu metinlerde, özellikle de Platon ve Aristoteles’in metinlerine baktığımızda, “duyusal bilgi” anlamını temel alan bir “güzel üzerine düşünme” ve tek tek sanat dallarından örneklerle ortaya konan bir “sanat üzerine düşünme” buluyoruz. Araştırma: Estetiğin Kuruluşu; Estetik ve Sanat Felsefesi arasındaki ilişki; Platon ve Aristoteles’in güzellik ve sanat üzerine görüşleri. Kaynak: Hülya Yetişken (1991) Estetiğin ABC si, s. 5-17; İsmail Tunalı (1989) Estetik, s. 13-22; İsmail Tunalı (2004) Grek Estetik’i, s. 24-37, 56-63, 69-96, 97-124; Demet Taşdelen (2012) “Estetik ve Sanat Felsefesinde Temel Konular” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 3-6.
4. Haftalar 3.Tartışma: Güzelin ilkeleri bulunabilir mi? Argüman: Bütün güzel nesnelerdeki (şeylerdeki) ortak özellikler bulunabilir çünkü güzelin nitelikleri empiriktir. Araştırma: Kant’ın “Güzel” tanımları, güzellik ve yücelik duyguları üzerine gözlemleri, beğeni yargısı; Edmund Burke’nin güzellik üzerine değerlendirmesi; Guy Sircello’nun güzellik kuramı. Kaynak: Dabney Townsend (2002) Estetiğe Giriş, s. 21-29. Edmund Burke (2008) Yüce ve Güzel Kavramlarımızın Kaynağı Hakkında Felsefi Bir Soruşturma, üçüncü kitap, s. 95-129; Kant (2010) Güzellik ve Yücelik Duyguları Üzerine Gözlemler, s.7-11, 32-48; Demet Taşdelen (2012) “Estetik ve Sanat Felsefesinde Temel Konular” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 7-11; Aslı Yazıcı (2012) “17. Ve 18. Yüzyıl Sanat ve Estetik Anlayışı” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 105-109.
5. Haftalar 3.Tartışma: Güzelin ilkeleri bulunabilir mi? Argüman: Bütün güzel nesnelerdeki (şeylerdeki) ortak özellikler bulunabilir çünkü güzelin nitelikleri empiriktir. Araştırma: Kant’ın “Güzel” tanımları, güzellik ve yücelik duyguları üzerine gözlemleri, beğeni yargısı; Edmund Burke’nin güzellik üzerine değerlendirmesi; Guy Sircello’nun güzellik kuramı. Kaynak: Dabney Townsend (2002) Estetiğe Giriş, s. 21-29. Edmund Burke (2008) Yüce ve Güzel Kavramlarımızın Kaynağı Hakkında Felsefi Bir Soruşturma, üçüncü kitap, s. 95-129; Kant (2010) Güzellik ve Yücelik Duyguları Üzerine Gözlemler, s.7-11, 32-48; Demet Taşdelen (2012) “Estetik ve Sanat Felsefesinde Temel Konular” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 7-11; Aslı Yazıcı (2012) “17. Ve 18. Yüzyıl Sanat ve Estetik Anlayışı” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 105-109.
6. Haftalar 4.Tartışma: Estetik Özellikler, Estetik Deneyim, Estetik Tutum, Estetik Yargı Argüman 1: Bir nesnenin, örneğin nesnel özelliklerine benzer bir şekilde, estetik özelliklerinden gerekli ve yeterli koşulları içeren listeler yapılarak söz edilebilir. Estetik terimlerin doğru bir şekilde kullanılmaları için beğeniye sahip olmak gerekir. Buna göre estetik özellikler de beğeniye bağlı olarak ortaya çıkarılan özelliklerdir. Argüman 2: Estetik deneyim adında bir deneyim türünü diğer deneyim türlerinden ayırt etmek ne olanaklıdır ne de gereklidir. Bu kavram o kadar belirsiz ve soyut bir kavramdır ki herhangi bir bilgisel içeriği bulunmamaktadır. Argüman 3: Estetik tutumu pratik, bilişsel ve kişisel tutumdan ayırt etmek olanaklıdır çünkü estetik tutum diğer her türlü tutumdan farklı olarak ereğini kendinde taşır. Argüman 4: Estetik yargıları estetik olmayan yargılardan ayırabilmenin biricik yolu yargıdaki yüklemin nasıl kullanıldığını anlamaktır çünkü kendi başlarına estetik olan yüklemler yoktur. Argüman 5: Estetik yargılar öznel olan zevk duygusuna dayansalar da evrensellik iddiasındadırlar çünkü söz konusu zevk tüm rasyonel insanlarda ortak olan imgelemle anlama yetisinin uyumlu oyunu sonucu ortaya çıkan “çıkarsız” bir zevktir. Araştırma: Frank Sibley’in “estetik kavramlar” tartışması; bağlamcılık ve biçimcilik görüşleri; “ilgisizlik” (“çıkarsızlık”) kavramı; Townsend’in estetik yargı türleri. Kaynak: Dabney Townsend (2002) Estetiğe Giriş, s. 29-65, 207-233. Alan Goldman (2005) “The Aesthetic”. The Routledge Companion to Aesthetics içinde. Marcia Muelder Eaton (2005) “Aesthetic Experience”. Encyclopedia of Philosophy içinde. Frank Sibley (1959) “Aesthetic Concepts” Philosophical Review 68: 421-450; Demet Taşdelen (2012) “Estetik ve Sanat Felsefesinde Temel Konular” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 11-23.
7. Haftalar 4.Tartışma: Estetik Özellikler, Estetik Deneyim, Estetik Tutum, Estetik Yargı Argüman 1: Bir nesnenin, örneğin nesnel özelliklerine benzer bir şekilde, estetik özelliklerinden gerekli ve yeterli koşulları içeren listeler yapılarak söz edilebilir. Estetik terimlerin doğru bir şekilde kullanılmaları için beğeniye sahip olmak gerekir. Buna göre estetik özellikler de beğeniye bağlı olarak ortaya çıkarılan özelliklerdir. Argüman 2: Estetik deneyim adında bir deneyim türünü diğer deneyim türlerinden ayırt etmek ne olanaklıdır ne de gereklidir. Bu kavram o kadar belirsiz ve soyut bir kavramdır ki herhangi bir bilgisel içeriği bulunmamaktadır. Argüman 3: Estetik tutumu pratik, bilişsel ve kişisel tutumdan ayırt etmek olanaklıdır çünkü estetik tutum diğer her türlü tutumdan farklı olarak ereğini kendinde taşır. Argüman 4: Estetik yargıları estetik olmayan yargılardan ayırabilmenin biricik yolu yargıdaki yüklemin nasıl kullanıldığını anlamaktır çünkü kendi başlarına estetik olan yüklemler yoktur. Argüman 5: Estetik yargılar öznel olan zevk duygusuna dayansalar da evrensellik iddiasındadırlar çünkü söz konusu zevk tüm rasyonel insanlarda ortak olan imgelemle anlama yetisinin uyumlu oyunu sonucu ortaya çıkan “çıkarsız” bir zevktir. Araştırma: Frank Sibley’in “estetik kavramlar” tartışması; bağlamcılık ve biçimcilik görüşleri; “ilgisizlik” (“çıkarsızlık”) kavramı; Townsend’in estetik yargı türleri. Kaynak: Dabney Townsend (2002) Estetiğe Giriş, s. 29-65, 207-233. Alan Goldman (2005) “The Aesthetic”. The Routledge Companion to Aesthetics içinde. Marcia Muelder Eaton (2005) “Aesthetic Experience”. Encyclopedia of Philosophy içinde. Frank Sibley (1959) “Aesthetic Concepts” Philosophical Review 68: 421-450; Demet Taşdelen (2012) “Estetik ve Sanat Felsefesinde Temel Konular” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 11-23.
8. Haftalar 4.Tartışma: Estetik Özellikler, Estetik Deneyim, Estetik Tutum, Estetik Yargı Argüman 1: Bir nesnenin, örneğin nesnel özelliklerine benzer bir şekilde, estetik özelliklerinden gerekli ve yeterli koşulları içeren listeler yapılarak söz edilebilir. Estetik terimlerin doğru bir şekilde kullanılmaları için beğeniye sahip olmak gerekir. Buna göre estetik özellikler de beğeniye bağlı olarak ortaya çıkarılan özelliklerdir. Argüman 2: Estetik deneyim adında bir deneyim türünü diğer deneyim türlerinden ayırt etmek ne olanaklıdır ne de gereklidir. Bu kavram o kadar belirsiz ve soyut bir kavramdır ki herhangi bir bilgisel içeriği bulunmamaktadır. Argüman 3: Estetik tutumu pratik, bilişsel ve kişisel tutumdan ayırt etmek olanaklıdır çünkü estetik tutum diğer her türlü tutumdan farklı olarak ereğini kendinde taşır. Argüman 4: Estetik yargıları estetik olmayan yargılardan ayırabilmenin biricik yolu yargıdaki yüklemin nasıl kullanıldığını anlamaktır çünkü kendi başlarına estetik olan yüklemler yoktur. Argüman 5: Estetik yargılar öznel olan zevk duygusuna dayansalar da evrensellik iddiasındadırlar çünkü söz konusu zevk tüm rasyonel insanlarda ortak olan imgelemle anlama yetisinin uyumlu oyunu sonucu ortaya çıkan “çıkarsız” bir zevktir. Araştırma: Frank Sibley’in “estetik kavramlar” tartışması; bağlamcılık ve biçimcilik görüşleri; “ilgisizlik” (“çıkarsızlık”) kavramı; Townsend’in estetik yargı türleri. Kaynak: Dabney Townsend (2002) Estetiğe Giriş, s. 29-65, 207-233. Alan Goldman (2005) “The Aesthetic”. The Routledge Companion to Aesthetics içinde. Marcia Muelder Eaton (2005) “Aesthetic Experience”. Encyclopedia of Philosophy içinde. Frank Sibley (1959) “Aesthetic Concepts” Philosophical Review 68: 421-450; Demet Taşdelen (2012) “Estetik ve Sanat Felsefesinde Temel Konular” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 11-23.
9. Haftalar 5.Tartışma: Sanatı Tanımlamak Olanaklı mıdır? Argüman: “Sanat” açık bir kavram olduğu için yeni şartlar, yeni sanat biçimleri, yeni sanat hareketleri, akımlar hep çıkacaktır. Bu nedenle sanatın tanımlayıcı özelliklerini bulmak mantıksal olarak olanaklı değildir. Araştırma: Gerçek tanım, kuramsal tanım, bağıntısal tanım Sanat Dünyası, kurumsal sanat, sanatta tarihsellik Sanat akımları-Felsefi düşünmede sanat kuramları Çağdaş sanatta “kırıcılar” Arthur Danto, George Dickie, Jerrold Levinson Eleştirmenlerin rolü Kaynak: Anne Cauquelin (2005) Çağdaş Sanat, s. 71-104; Dabney Townsend (2002) Estetiğe Giriş, s. 66-85, 233-257; Demet Taşdelen (2012) “Sanata İlişkin Felsefi Araştırma” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 33-47.
10. Haftalar 5.Tartışma: Sanatı Tanımlamak Olanaklı mıdır? Argüman: “Sanat” açık bir kavram olduğu için yeni şartlar, yeni sanat biçimleri, yeni sanat hareketleri, akımlar hep çıkacaktır. Bu nedenle sanatın tanımlayıcı özelliklerini bulmak mantıksal olarak olanaklı değildir. Araştırma: Gerçek tanım, kuramsal tanım, bağıntısal tanım Sanat Dünyası, kurumsal sanat, sanatta tarihsellik Sanat akımları-Felsefi düşünmede sanat kuramları Çağdaş sanatta “kırıcılar” Arthur Danto, George Dickie, Jerrold Levinson Eleştirmenlerin rolü Kaynak: Anne Cauquelin (2005) Çağdaş Sanat, s. 71-104; Dabney Townsend (2002) Estetiğe Giriş, s. 66-85, 233-257; Demet Taşdelen (2012) “Sanata İlişkin Felsefi Araştırma” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 33-47.
11. Haftalar 6.Tartışma: Sanatın Bilişsel Değeri Var mıdır? Argüman: Sanat bize bir şeyler öğretir; dünya hakkındaki algımızı, anlayışımızı değiştirir; kendimizle ilgili kimi şeylerin değişmesine neden olur. O halde sanat bilginin kaynaklarından biridir ve bilişsel değeri vardır. Araştırma: Sanat epistemolojisi, bilişsel uyarım, deneyimsel bilgi, ahlaki bilgi Kaynak: John Eileen (2005) “Art and Knowledge” The Routledge Companion to Aesthetics içinde; Demet Taşdelen (2012) “Sanat Epistemolojisi, Sanat Ontolojisi ve Sanat Etik İlişkisi” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 55-60.
12. Haftalar 7.Tartışma: Sanat yapıtları ne tür varlıklardır? Argüman: Bir sanat yapıtı hem yaratılırken hem de izlenirken hayal gücünü gerektirir. O halde sanat yapıtları hayali varlıklardır. Araştırma: Sanat Ontolojisi, tekil varlık, çoklu varlık, fiziksel varlık, hayali varlık, soyut varlık, tip-örnek Kaynak: Hülya Yetişken (1991) Estetiğin ABCsi, s. 19-25, 40-46. Amie L. Thomasson (2004) “The Ontology of Art” The Blackwell Guide to Aesthetics içinde. Guy Rohrbaugh (2005) “Ontology of Art” The Routledge Companion to Aesthetics içinde; Demet Taşdelen (2012) “Sanat Epistemolojisi, Sanat Ontolojisi ve Sanat Etik İlişkisi” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 60-63.
13. Haftalar 8.Tartışma: Sanat ve Etik Arasındaki İlişki Argüman: Sanat eserleri, özellikle de edebi eserler, yalnızca estetik ölçütlere göre değerlendirilmelidir çünkü: 1) Edebi eserlere tutulmak bizi daha iyi vatandaş ya da daha iyi insan yapmaz. 2) Edebi eserlerde karşılaştığımız ve hatta yazarın da katıldığı ahlaken kötü olan görüşlerden soğumak doğru değildir. 3) Yazarın ahlaki nitelik ya da görüşleri eserlerine değer biçmemize etki etmemelidir. Araştırma: Ahlakçılık; özerkçilik Kaynak: Leo N. Tolstoy (2010) Sanat Nedir? Ella Peek (2005) “Ethical Criticism of Art” Internet Encyclopedia of Philosophy içinde; Demet Taşdelen (2012) “Sanat Epistemolojisi, Sanat Ontolojisi ve Sanat Etik İlişkisi” Estetik ve Sanat Felsefesi içinde, ed. Ahmet İnam, s. 63-68.
14. Haftalar Genel Tartışma
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri devre dışı bırakabilir veya kabul edebilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Anadolu Hakkında
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • İdari Birimler
  • Bölümler
  • Kurullar - Komisyonlar
  • İş Birliği Yapılan Kuruluşlar
  • Bilgi ve Belgeler
  • Mevzuat
  • İletişim Bilgileri
  • AKADEMİK
  • Açıköğretim Sistemi
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Açıköğretim Duyuruları
  • Açıköğretim Sistemi
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Sınavlar Hakkında
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Akademik Takvim
  • Anadolu Bilgi Paketi
  • ARAŞTIRMA
  • Birimler
  • Merkezler
  • Projeler
  • Hakemli Dergiler
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • Laboratuvar ve Stüdyo Hizmetleri
  • Bilim ve Yaşam
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2025 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.