• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • SATIN ALMA
  • KVKK
  • INTERNATIONAL
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KALİTE
  • STRATEJİK PLANLAR
    • 2024-2028 Dönemi Stratejik Planı
    • 2019-2023 Dönemi Stratejik Planı
    • 2014-2018 Dönemi Stratejik Planı
    • 2009-2013 Dönemi Stratejik Planı
  • KVKK
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Anadolu Hakkında
    • Yönetim
    • İç Denetim Birim Başkanlığı
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Kurullar - Komisyonlar
    • Kurumsal İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Satın Alma
    Anadolu Üniversitesinin temelini, 1958’de kurulan Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi oluşturur. 1982’de Anadolu Üniversitesine dönüşen kurumumuz, kısa zamanda yalnızca ülkemizin değil dünyanın en büyük üniversiteleri arasında da çağdaş, dinamik ve yenilikçi bir üniversite olarak yerini almıştır.
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
    Anadolu Üniversitesi
    Açıköğretim Sistemi
    Hızlı Bağlantılar
    • Anadolum eKampüs
    • İkinci Üniversite
    • AOSDestek
    • Global Kampüs
    • Başvuru Yap
    • Öğrenci Girişi
    • Açıköğretim Sistemi
    • Türkiye Programları
    • Yurtdışı Programları
    • Nasıl Öğrenci Olabilirim
    • Akademik Takvim
    • İletişim Bilgileri
    • AÖF Büro Adresleri
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 1 milyondan fazla aktif öğrencisi ve yaklaşık 3 buçuk milyon mezununa açık ve uzaktan öğrenme yoluyla yükseköğrenim sağlamanın yanı sıra özel projeler yardımıyla Türkiye’nin eğitim sorunlarının aşılmasında vazgeçilmez bir rol üstlenmektedir. Hızlı harekete geçebilen çok esnek bir yapıya ve güçlü bir organizasyona sahip olan Açıköğretim Sistemi uluslararası düzeyde işbirlikleri için cazibe merkezi haline gelmiştir.
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
    Araştırma
    Araştırma
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Birimler
    • Merkezler
    • TÜBİTAK Projeler
    • Hakemli Dergiler
    • Etik Kurulu
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler.
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Kampüste Yaşam
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.

HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Fakülteler
  • İletişim Bilimleri Fakültesi
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
  • Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri
Geri Dön

Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri

0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
Program Yeterlilikleri (Çıktıları) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Research Methods in Social Sciences (Sos.Bil.Ar.Yön.) 2 0 3 2 3 1 1 1 0 0 1 2 2 0 2 2 1 2 0 2 1 0 3 2 0 0 1 0 0 0 0
İletişim Araştırmalarında Nitel Yöntemler 2 0 1 2 3 3 2 3 2 2 2 2 3 2 2 3 2 3 2 2 2 2 3 1 0 2 2 2 3 0 1
Temel Bilgi Teknolojisi 1 1 2 2 2 1 1 4 2 1 2 1 3 1 1 1 3 1 1 4 1 2 1 2 3 1 1 2 3 1 1
Yapay Zekâ 2 1 3 2 3 2 1 3 2 2 3 3 3 3 3 2 2 2 2 2 2 1 2 1 3 1 2 1 3 2 3
Bilgisayarda Yaratıcı Çalışmalar II 1 1 4 1 2 3 1 4 1 1 4 3 4 1 2 4 2 3 1 4 2 1 1 1 4 2 1 2 1 2 4
Basın ve Yayına Giriş 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 3 0 0 0 0 3 3 3 0 0 0
Literary and Cultural Studies (Edebi.ve Kültür Çalışmaları) 0 0 2 2 3 1 1 1 0 2 2 2 2 2 0 3 2 2 0 0 3 2 0 2 0 0 1 3 0 1 0
Digital Media Ethics (Dijital Medya Etiği)
Basic Photography (Temel Fotoğrafçılık) 1 0 2 1 0 0 1 3 0 0 3 0 0 3 2 2 0 1 0 2 0 0 0 3 2 1 0 1 0 0 3
Reklam Fotoğrafçılığı Projesi 0 0 1 1 0 3 1 2 0 1 2 1 2 1 2 3 1 1 1 2 2 1 0 0 3 3 1 0 1 0 2
Bilgisayar Destekli Grafik Tasarıma Giriş 1 1 3 1 1 4 1 4 1 1 3 1 2 1 3 4 1 4 1 4 3 1 1 1 4 3 2 1 1 2 4
Hareketli Grafik Tasarım 0 0 2 0 0 1 0 3 0 0 3 1 3 2 0 3 0 0 0 3 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 2
Hukukun Temel Kavramları
Fikri Mülkiyet Hakları
Economics (Ekonomi) 0 0 0 0 1 0 0 1 1 2 2 2 0 0 0 0 1 0 0 1 1 1 2 2 0 0 2 0 1 0 0
İletişime Giriş 2 1 1 2 3 2 3 4 2 2 3 3 2 2 3 3 2 3 2 2 4 3 1 1 1 3 3 3 2 2 2
İletişim Kuramları 2 1 3 3 3 4 4 3 2 3 2 3 4 2 4 3 4 3 2 4 2 3 2 2 2 2 4 3 3 2 2
Siyasal İletişim 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Sosyal Medya Uygulamaları
Web Tabanlı Öyküleme
İletişim Araştırmaları Uygulamaları
İngilizce II
Academic English III (Akademik İngilizce III)
Akademik İngilizce IV
Academic English V (Akademik İngilizce V)
Akademik İngilizce VI
İspanyolca I 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 4 1 1 1 4 1 1 1
İspanyolca II
Business Management (İşletme Yönetimi) 2 2 2 3 1 3 3 1 4 4 3 3 2 3 1 1 2 2 3 1 2 1 1 2 1 1 2 1 1 1 1
Stratejik Yönetim
Kariyer Planlama
Gönüllülük Çalışmaları
Kültürel Etkinlikler 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 3 0 3 0 0 3 0 0 0 0 3 3 3 3 0 0
Psychology (Psikoloji) 0 0 3 3 0 2 1 0 1 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 2 0 0 0
Social Psychology (Sosyal Psikoloji) 0 0 2 3 3 3 3 1 0 2 1 2 2 1 1 1 3 1 1 1 3 3 1 3 0 0 3 3 3 0 0
Pazarlama Yönetimine Giriş 2 1 3 3 3 3 3 2 2 2 3 2 2 2 3 3 3 3 2 3 3 2 2 2 2 2 3 3 2 2 3
Halkla İlişkilerde Teori ve Uygulamalar 2 1 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 1 1 3 3 3 3 2 2
Reklamcılığa Giriş 2 0 3 3 1 3 2 3 3 2 3 3 2 3 1 1 2 1 2 2 1 3 3 3 1 1 2 3 3 1 2
Consumer Behavior( Tüketici Davranışı) 1 1 4 4 2 4 2 2 3 4 4 3 4 4 4 2 2 2 4 4 2 3 1 3 2 2 3 4 4 2 2
Pazarlama İletişimi 3 1 4 4 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Halkla İlişkilere Giriş 2 1 2 4 2 4 3 3 3 2 2 2 2 2 2 2 2 3 2 3 3 2 1 1 2 3 3 2 2 2 2
Görsel İletişim 1 1 3 3 2 4 3 3 1 3 2 3 4 3 3 3 2 4 2 3 3 1 1 1 3 2 2 3 2 1 3
Reklam Tarihi 3 1 2 3 2 2 3 3 3 4 3 3 3 3 4 2 2 2 1 2 2 2 2 2 2 2 3 3 2 1 2
İkna Edici İletişim
Communication Management (İletişim Yönetimi) 2 1 2 3 2 3 3 3 3 3 3 3 2 3 2 2 3 2 3 3 2 2 3 3 3 1 3 3 3 3 3
Reklamda Yaratıcılık I 2 1 4 2 2 4 4 3 2 4 3 3 3 3 2 4 2 2 3 2 2 2 2 1 2 1 2 2 3 2 2
Reklamda Yaratıcılık II 3 1 4 3 3 4 3 4 4 3 4 4 4 4 3 4 3 2 4 2 2 4 3 3 3 1 2 3 4 4 3
Medya Planlaması
İletişim Araştırmaları 2 2 2 4 4 4 2 4 3 3 3 3 3 4 3 4 2 4 2 4 4 2 4 2 3 1 2 3 4 2 2
Reklam Analizi 1 1 3 3 1 2 1 2 1 3 3 2 3 2 1 2 3 2 1 1 3 3 1 1 1 0 0 0 2 2 2
Sosyal ve Siyasal İletişim Kampanyaları 2 1 4 2 3 3 2 2 2 2 3 4 3 3 2 1 2 1 3 2 2 2 2 1 1 1 3 2 2 1 2
Brand Communication Management (Marka İletişimi Yönetimi) 3 0 3 3 0 3 3 2 3 3 3 2 3 3 1 2 1 1 2 2 1 2 2 1 1 1 2 2 2 1 2
Reklam Yazarlığı 2 1 3 2 1 3 3 3 1 1 1 1 3 2 3 3 3 1 1 2 2 3 1 1 1 1 1 1 3 2 2
Reklam ve Nörobilim 3 1 3 3 3 3 2 2 1 1 2 3 2 1 2 2 3 3 1 2 3 2 1 1 1 1 2 1 3 1 2
Content Marketing (İçerik Pazarlaması) 1 0 3 3 1 3 2 3 2 2 3 3 3 3 3 3 2 2 3 3 2 2 2 3 2 2 3 2 3 2 3
Sürdürülebilirlik İletişimi 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 3 3 3 3 2 3 3 2 2 1 3 3 3 3 3 3 2
Corporate Social Responsibilty Communication (Kurumsal Sosyal Sorumluluk İletişimi)
Reklamda Eleştirel Yaklaşımlar 2 1 3 0 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
İç İletişim 3 0 3 3 0 3 3 2 2 3 3 3 3 2 2 2 3 3 3 3 3 2 3 0 0 0 2 3 3 2 1
Eleştirel Düşünme 2 0 3 1 2 1 3 1 1 0 3 3 3 3 1 0 2 1 2 2 1 2 2 1 1 0 2 1 1 0 1
Reklam Kampanyaları Analizi 3 0 3 2 3 3 2 1 3 3 3 3 3 3 2 3 3 2 2 2 1 2 3 2 2 0 2 2 2 1 2
TV Reklamcılığı 3 1 3 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 1 3 3 3 3 3 3
Halkla İlişkiler Yazarlığı 2 1 4 4 2 4 3 4 3 3 4 4 3 4 3 3 3 2 4 4 3 4 2 2 3 3 4 2 4 4 3
Sosyal Kampanyalar 2 1 2 3 1 3 3 3 4 4 4 4 4 4 4 4 3 2 4 4 2 3 3 3 3 3 2 3 3 4 4
Reklam Tasarımı II
Kurumsal İletişim Yönetimi 3 2 3 4 2 3 3 2 4 3 3 3 2 2 2 2 2 1 3 2 2 4 2 2 2 2 3 2 2 3 3
Kampanyalarda Sunuş Teknikleri 1 1 2 2 2 3 3 3 2 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 3 3 3 2 3 3 2 2 2 2 3
Dijital Halkla İlişkiler 2 1 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 3 2 3 1 1 3 2 2 3 2 2 3
Dijital Çağda Reklam 1 0 3 1 1 2 2 2 2 2 3 2 3 3 2 3 1 2 2 3 1 2 0 1 3 2 3 3 1 1 3
Kurum Kültürü Yönetimi 0 0 3 3 1 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 0 3 3 0 3 0 0 0 0 0 3 0 3 3
Digital Media Applications (Dijital Medya Uygulamaları)
Seminer I
Seminer II 2 1 3 2 0 3 3 3 3 2 3 2 3 3 3 2 1 0 2 2 1 3 1 1 1 1 1 0 1 2 2
Media and Politics (Medya ve Siyaset) 3 2 3 2 3 1 2 1 2 3 2 2 1 1 0 1 3 2 1 2 1 2 2 3 1 3 3 3 3 3 2
Reklamda Hikaye Anlatımı 1 0 3 2 0 3 2 3 1 1 3 3 3 3 3 3 2 1 2 2 1 2 2 0 1 2 1 2 2 1 2
Reklam Filmi Yapımı 3 1 3 2 2 2 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 2 1 3 3 3 3 3 3
Reklamcılıkta Psikolojik Yaklaşımlar 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3
Halkla İlişkiler Kampanyaları Analizi 4 2 4 4 3 4 4 3 4 4 3 4 4 4 3 3 4 4 3 4 2 4 4 4 4 3 4 3 3 3 4
Stratejik Planlama
Sporda Pazarlama İletişimi 3 1 4 3 2 3 3 2 3 3 3 2 4 2 2 3 3 1 4 3 1 3 2 1 2 2 4 3 2 3 2
Uluslararası Reklamcılık ve Halkla İlişkiler 2 1 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 3 3 1 3 2 3 2 2 3 3 2 3 3
International Projects (Uluslararası Proje Uygulamaları) 3 0 3 3 2 3 3 3 0 1 3 3 3 3 3 3 2 2 2 3 2 3 1 3 3 2 3 3 3 3 3
Dijital Reklam Yazarlığı 2 0 3 2 0 2 2 3 1 2 3 3 3 3 3 3 1 1 3 3 0 3 3 0 3 2 1 2 2 1 3
Advertising Project (Reklam Projesi) 3 1 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3 3 2 3 3 3 3 2 2 3 3 3 3
Bitirme Projesi I 3 1 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 2 3 3 2 3 3 2 3 2 3 3 3 2 3
Bitirme Projesi II 4 2 4 3 3 3 3 4 1 2 4 4 3 4 4 4 2 4 4 4 4 3 4 1 1 1 3 1 4 4 4
Reklam Yazarlığı Uygulamaları 1 0 3 2 0 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 1 3 3 0 3 2 2 2 3 2 2 1 1 3
Political Science (Siyaset Bilimi)
Sanat Tarihi 1 1 2 1 1 1 1 1 1 2 1 0 1 1 1 2 1 1 1 1 2 1 1 1 1 3 1 4 2 1 1
Sosyoloji 1 1 1 4 3 2 1 1 1 2 2 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
Sinema ve TV Bilgisi 2 0 1 3 1 2 2 1 2 2 1 1 1 0 0 1 1 2 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Identity in the Digital Age (Dijital Çağda Kimlik)
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II
Topluma Hizmet Uygulamaları 1 1 1 2 1 1 2 2 2 3 2 2 2 2 4 1 1 2 1 1 4 1 1 1 1 3 1 3 2 4 1
Tiyatro 3 4 4 3 3 3 4 3 3 3 3 3 3 3 3 0 4 4 3 3 4 3 3 4 4 4 3 3 4 3 3
Türk İşaret Dili
Yazılı Anlatım
Sözlü Anlatım
Türk Dili I
Türk Dili II
0 : Desteklemiyor   1 : Alt seviyede destekliyor   2 : Orta seviyede destekliyor   3 : Üst seviyede destekliyor
  • Program Profili
  • Kabul ve Kayıt Koşulları
  • Yeterlilik Koşulları ve Kuralları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Öğretim Elemanları
  • Bölüm Bşk. ve AKTS Koord.
  • Alan Yeterlilikleri
  • Program Yeterlilikleri (Çıktıları)
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri
  • Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri
  • Ölçme ve Değerlendirme
  • Mezuniyet Koşulları
  • Üst Derece Programlarına Geçiş
  • İstihdam Olanakları
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri devre dışı bırakabilir veya kabul edebilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Anadolu Hakkında
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • İdari Birimler
  • Bölümler
  • Kurullar - Komisyonlar
  • İş Birliği Yapılan Kuruluşlar
  • Bilgi ve Belgeler
  • Mevzuat
  • İletişim Bilgileri
  • AKADEMİK
  • Açıköğretim Sistemi
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Açıköğretim Duyuruları
  • Açıköğretim Sistemi
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Sınavlar Hakkında
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Akademik Takvim
  • Anadolu Bilgi Paketi
  • ARAŞTIRMA
  • Birimler
  • Merkezler
  • Projeler
  • Hakemli Dergiler
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • Laboratuvar ve Stüdyo Hizmetleri
  • Bilim ve Yaşam
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2025 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.