• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • SATIN ALMA
  • KVKK
  • INTERNATIONAL
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KALİTE
  • STRATEJİK PLANLAR
    • 2024-2028 Dönemi Stratejik Planı
    • 2019-2023 Dönemi Stratejik Planı
    • 2014-2018 Dönemi Stratejik Planı
    • 2009-2013 Dönemi Stratejik Planı
  • KVKK
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Anadolu Hakkında
    • Yönetim
    • İç Denetim Birim Başkanlığı
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Kurullar - Komisyonlar
    • Kurumsal İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Satın Alma
    Anadolu Üniversitesinin temelini, 1958’de kurulan Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi oluşturur. 1982’de Anadolu Üniversitesine dönüşen kurumumuz, kısa zamanda yalnızca ülkemizin değil dünyanın en büyük üniversiteleri arasında da çağdaş, dinamik ve yenilikçi bir üniversite olarak yerini almıştır.
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
    Anadolu Üniversitesi
    Açıköğretim Sistemi
    Hızlı Bağlantılar
    • Anadolum eKampüs
    • İkinci Üniversite
    • AOSDestek
    • Global Kampüs
    • Başvuru Yap
    • Öğrenci Girişi
    • Açıköğretim Fakültesi
    • Türkiye Programları
    • Yurtdışı Programları
    • Nasıl Öğrenci Olabilirim
    • Akademik Takvim
    • İletişim Bilgileri
    • AÖF Büro Adresleri
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 1 milyondan fazla aktif öğrencisi ve yaklaşık 3 buçuk milyon mezununa açık ve uzaktan öğrenme yoluyla yükseköğrenim sağlamanın yanı sıra özel projeler yardımıyla Türkiye’nin eğitim sorunlarının aşılmasında vazgeçilmez bir rol üstlenmektedir. Hızlı harekete geçebilen çok esnek bir yapıya ve güçlü bir organizasyona sahip olan Açıköğretim Sistemi uluslararası düzeyde işbirlikleri için cazibe merkezi haline gelmiştir.
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
    Araştırma
    Araştırma
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Birimler
    • Merkezler
    • TÜBİTAK Projeler
    • Hakemli Dergiler
    • Etik Kurulu
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler.
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Kampüste Yaşam
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.

PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Enstitüler
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Tezli YL
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama İletişimi Yönetimi
  • Tanıtım
Geri Dön

Tanıtım

Ders Adı Ders Kodu Yarıyıl Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Pazarlama İletişimi Yönetimi RHİ502 I.YARIYIL Zorunlu Dersler 3+0 6.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Eleman(lar)ı PROF. DR. MİNE OYMAN
Dersin Veriliş Biçimi Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin önkoşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi *Odabaşı, Yavuz ve Mine Oyman(2002) Pazarlama İletişimi Yönetimi. İstanbul: MediaCat Yayınları *Mediacat Dergisi *Marketing Türkiye Dergisi *The Brand Age *Semenik, R.J. (2002) Promotion and Integrated Marketing Communication. Cincinnati, Ohio: South-West Pub. *Picton D. and Amanda Broadrick (2002) Integrated Marketing Communications. Harlow: Financial Times/Prentice Hall *Yeshin Tony.(1998) Integrated Marketing Communications. Oxford:Butterwort Heinemann *Clow, K. and D. Baack (2002) Integrated Advertising,Promotion and Marketing Communication. Upper Side River N.J.:Prentice Hall. *Belch, G. ve Michael A. Belch (1998) Advertising and Promotion. Fourth Ed. Boston: Irwin/McGraw-Hill. *Burnett, John and Sandra Moriarty(1998) Intruduction to Marketing Communication: An Integrated Approach. New Jersey:Prentice Hall Uğur Batı (2012). Marketink ya da Farketink, İstanbul: MediaCat YayınlarıUğur Batı (2013). Stratejik Marka Yönetimi, İstanbul: Brand Age YayınlarıKaan Varnalı (2012) Dijital Tutulma, İstanbul: MediaCat YayınlarıTaşlar Yerinden Oynarken Dijital Pazarlamanın Kuralları, (Ed. Fatoş Karahasan) İstanbul: Doğan KitapErkan Akar (2011) Sosyal Medya Pazarlaması - Sosyal Webde Pazarlama Stratejileri, Efil YayınlarıT. Reinold & J. Tropp (2012). "Integrated marketing communications: How can we measure its effectiveness?", Journal of Marketing Communications Vol. 18, No. 2, AprilFrank Mulhern (2009). "Integrated marketing communications: From mediachannels to digital connectivity", Journal of Marketing CommunicationsVol. 15, Nos. 2–3, April–July Kelty Logan (2013). "And now a word from our sponsor: Do consumers perceive advertising on traditional television and online streaming video differently?", Journal of Marketing Communications, Vol. 19, No. 4.Georgios Halkias & Flora Kokkinaki (2013). "Increasing advertising effectiveness through incongruity-based tactics: The moderating role of consumer involvement" Journal of Marketing Communications, Vol. 19, No. 3.Patrick de Pelsmacker & Peter C. Neijens (2012). "New advertising formats: How persuasion knowledge affects consumer responses" Journal of Marketing CommunicationsVol. 18, No. 1, February.Olgun KİTAPCI, Serkan TAŞTAN vd. (2012). AĞIZDAN AĞIZA ÇEVRİMİÇİ İLETİŞİMİN OTELLERDEKİODA SATIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA", Doğuş Üniversitesi Dergisi, 13 (2)Yavuz CÖMERT ve Gülhan SAĞIR (2012). "AMACA YÖNELiK PAZARLAMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARINA ETKİSİ" Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, Spring, Volume:12 Issue:45.Metin Çalık, Remzi Altunışık ve Nihal Sütütemiz (2013). "BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ, MARKA PERFORMANSI VE PAZAR PERFORMANSI İLİŞKİSİNİN İNCELENMESİ" Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, Cilt 9, Sayı 19.Ayhan Yılmaz (2007). "Marka Farkındalıgı Olusturmada Sponsorluk veRolü: Eskisehir Sinema Günleri’ne Yönelik Bir Degerlendirme", Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, IMutlu Uygun vd. (2012). "MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA YÖNELİK TÜKETİCİKABULÜNÜ ETKİLEYEN FAKTÖRLER" ORGANİZASYON VE YÖNETİM BİLİMLERİ DERGİSİCilt 4, Sayı 2.Hüseyin Altunbaş (2009). "PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE ETKİNLİK (EVENT) PAZARLAMASI‘MÜZİK EĞLENCE ETKİNLİĞİNİN MARKA İLETİŞİMİNE ETKİSİ’ İLETİŞİM FAKÜLTESİ DERGİSİBetül Özkaya (2010). "REKLAM ARACI OLARAK ADVERGAMING"Marmara Üniversitesi, İİBF Dergisi, C:XXIX, SAYI II*Journal of Marketing Communications *Journal of Advertising *Journal of Corporate Communications *European Journal of Marketing *Journal of Marketing *Public Relations Quartertly
Değerlendirme 1 arasınav ve1 Final sınavı ve dönemsonu projesi
Staj & Uygulama Bu ders için uygun değildir.
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri devre dışı bırakabilir veya kabul edebilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Anadolu Hakkında
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • İdari Birimler
  • Bölümler
  • Kurullar - Komisyonlar
  • İş Birliği Yapılan Kuruluşlar
  • Bilgi ve Belgeler
  • Mevzuat
  • İletişim Bilgileri
  • AKADEMİK
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Açıköğretim Duyuruları
  • Açıköğretim Fakültesi
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Sınavlar Hakkında
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Akademik Takvim
  • Anadolu Bilgi Paketi
  • ARAŞTIRMA
  • Birimler
  • Merkezler
  • Projeler
  • Hakemli Dergiler
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • Laboratuvar ve Stüdyo Hizmetleri
  • Bilim ve Yaşam
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2025 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.