• ANASAYFA
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • KÜTÜPHANE
  • E-POSTA
  • REHBER
  • ETKİNLİKLER
  • DUYURULAR
  • AKADEMİK TAKVİM
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • SATIN ALMA
  • KVKK
  • INTERNATIONAL
  • ADAY ÖĞRENCİLER
  • PERSONEL
  • MEZUNLAR
  • KALİTE
  • STRATEJİK PLANLAR
    • 2024-2028 Dönemi Stratejik Planı
    • 2019-2023 Dönemi Stratejik Planı
    • 2014-2018 Dönemi Stratejik Planı
    • 2009-2013 Dönemi Stratejik Planı
  • KVKK
Menü
  • TR
  • EN
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
    Anadolu Üniversitesi
    Rektörlük Önü
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Anadolu Hakkında
    • Yönetim
    • İç Denetim Birim Başkanlığı
    • Genel Sekreterlik
    • İdari Birimler
    • Kurullar - Komisyonlar
    • Kurumsal İletişim
    • Bilgi Edinme
    • Satın Alma
    Anadolu Üniversitesinin temelini, 1958’de kurulan Eskişehir İktisadi ve Ticari İlimler Akademisi oluşturur. 1982’de Anadolu Üniversitesine dönüşen kurumumuz, kısa zamanda yalnızca ülkemizin değil dünyanın en büyük üniversiteleri arasında da çağdaş, dinamik ve yenilikçi bir üniversite olarak yerini almıştır.
  • AKADEMİK
  • AÇIKÖĞRETİM
    Anadolu Üniversitesi
    Açıköğretim Sistemi
    Hızlı Bağlantılar
    • Anadolum eKampüs
    • İkinci Üniversite
    • AOSDestek
    • Global Kampüs
    • Başvuru Yap
    • Öğrenci Girişi
    • Açıköğretim Sistemi
    • Türkiye Programları
    • Yurtdışı Programları
    • Nasıl Öğrenci Olabilirim
    • Akademik Takvim
    • İletişim Bilgileri
    • AÖF Büro Adresleri
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi, 1 milyondan fazla aktif öğrencisi ve yaklaşık 3 buçuk milyon mezununa açık ve uzaktan öğrenme yoluyla yükseköğrenim sağlamanın yanı sıra özel projeler yardımıyla Türkiye’nin eğitim sorunlarının aşılmasında vazgeçilmez bir rol üstlenmektedir. Hızlı harekete geçebilen çok esnek bir yapıya ve güçlü bir organizasyona sahip olan Açıköğretim Sistemi uluslararası düzeyde işbirlikleri için cazibe merkezi haline gelmiştir.
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • ARAŞTIRMA
    Araştırma
    Araştırma
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Birimler
    • Merkezler
    • TÜBİTAK Projeler
    • Hakemli Dergiler
    • Etik Kurulu
    • Bilimsel Araştırma Projeleri
    • ARİNKOM
    Kısa adıyla BAP (Bilimsel Araştırma Projeleri), yüksek öğretim kurumlarındaki bilimsel araştırmaların desteklenmesi amacıyla geliştirilmiş bir uygulamadır. Bu uygulama YÖK'ün 01.01.2002 tarihinden geçerli olmak üzere yürülüğe aldığı Yükseköğretim Kurumları Bilimsel Araştırma Projeleri Hakkında Yönetmelik uyarınca gerçekleştirilmektedir. Üniversitemizin tüm öğretim elemanları BAP Komisyonuna başvurarak bilimsel araştırmaları için kaynak alabilirler.
  • KAMPÜSTE YAŞAM
    Anadolu Üniversitesi
    Kampüste Yaşam
    Hızlı Bağlantılar
    • Kütüphane
    • E-Posta
    • Yemekhane
    • Restoranlar
    • Rehber
    • Etkinlikler
    • Duyurular
    • Akademik Takvim
    • Sosyal ve Kültürel Tesisler
    • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
    • Müze ve Sanat Merkezleri
    • Spor Tesisleri
    • Topluluklar
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Kampüste Olanaklar
    • Fotoğraf & Video Galerisi
    Anadolu Üniversitesinde, eğitim-öğretim ve bilimsel çalışmaların yanı sıra sosyal ve kültürel etkinliklere de büyük önem verilmektedir. Bu kapsamda, konferans, seminer, panel, kongre, sempozyum gibi bilimsel toplantılar; gösteri, sergi, tiyatro, konser gibi çok sayıda kültürel etkinlik gerçekleştirilmekte; her birimdeki küçük konferans salonlarının yanı sıra Yunusemre Kampusünde hemen Atatürk Kültür ve Sanat Merkezi, Kongre Merkezi ve Sinema Anadolu da sürekli etkinliklere sahne olmaktadır.

PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ EĞİLİMLER

  • Anasayfa
  • Akademik
  • Enstitüler
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilim Dalı
  • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık ABD-Doktora
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Pazarlama İletişiminde Yeni Eğilimler
  • Tanıtım
Geri Dön

Tanıtım

Ders Adı Ders Kodu Yarıyıl Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Pazarlama İletişiminde Yeni Eğilimler RHİ616 II.YARIYIL Seçmeli Dersler 3+0 7.5
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Seçmeli Dersler
Öğretim Eleman(lar)ı PROF. DR. MİNE OYMAN
Dersin Veriliş Biçimi Yüz yüze
Dersin Önkoşulları Dersin ön koşulu bulunmamaktadır
Önerilen Dersler Önerilen ders bulunmamaktadır
Okuma Listesi 1) Jordan Gamble and Audrey Gilmore (2013). \"A New Era of Consumer Marketing? An application of Co-creational Marketing in the Music Industry\" European Journal of Marketing, Vol. 47 Iss: 11/122) Graeme Hutton and Maggie Fosdick (2011). \"The Globalization of Social Media Consumer Relationships with Brands Evolve in the Digital Space\"JOURNAL OF ADVERTISING RESEARCH, December3) Kevin Lane Keller (2009). \"Building strong brands in a modern marketing communications environment\" Journal of Marketing Communications Vol. 15, Nos. 2–3, (April–July).4) Andrea Godfrey, Kathleen Seiders, & Glenn B. Voss (2011). \"Enough Is Enough! The Fine Line in Executing Multichannel Relational Communication\"Journal of MarketingVol. 75 (July ).5) Anne M. Smith ( 2013 ). The Value Co – destruction Process: A Customer Resource Perspective\" European Journal of Marketing, Vol. 47 Iss: 11/126) Patrick de Pelsmacker & Peter C. Neijens (2012). New advertising formats: Howpersuasion knowledge affects consumer responses\", Journal of Marketing Communications Vol. 18, No. 1, February .7) Marjorie Delbaere, Edward F. McQuarrie, and Barbara J. Phillips (2011). \"Personification in Advertising\", Journal of Advertising, vol. 40, no. 1 (Spring).8) Ayla Ozhan Dedeoglu ve Elif Ustundagli (2011). \"Sanal Topluluklar Bağlamında Tüketicilerin Tüketim, Yasam Tarzı ve Kimlik Yönünden Değerlendirilmesi\" Business and Economics Research Journal Volume 2 . Number 29) Bob Heere, Matthew Walker, Masayuki Yoshida, Yong Jae Ko, Jeremy S. Jordan, and Jeffrey D. James (2011). \"Brand Community Development Through Associated Communities: Grounding Community Measurement Within Social Identity Theory\" Journal of Marketing Theory and Practice, vol. 19, no. 4 (fall).10) Mariola Palazon and Elena Delgado-Ballester (2013) . \"Hedonic or utilitarian premiums:does it matter?\" European Journal of Marketing Vol. 47 No. 8.11) Kristian Lorenzon & Cristel Antonia Russell (2012). \"From apathy to ambivalence: How ispersuasion knowledge reflected inconsumers\' comments about in-game advertising?\"Journal of Marketing Communications Vol. 18, No. 1, February.12) Guda van Noort , Marjolijn L. Antheunis & Eva A. van Reijmersdal (2012). \"Social connections and the persuasiveness of viral campaigns in social network sites: Persuasive intent as the underlying mechanism\" Journal of Marketing Communications Vol. 18, No. 1, February.13) Edwina Luck & Jennifer Moffatt (2009). IMC: Has anything really changed? Anew perspective on an old definition\" Journal of Marketing CommunicationsVol. 15, No. 5, December .14) Kaan Varnalı (2013). Dijital Kabilelerin İzinde, İstanbul: MediaCat Yayınları.15) Kaan Varnalı (2012) Dijital Tutulma, İstanbul: MediaCat Yayınları.16) Uğur Batı (2012) .Marketing ya da Farketink, İstanbul: İyi Yayınları
Değerlendirme 1 arasınav, bir yılsonu sınavı ve ödevi
Staj & Uygulama staj yok
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme
Web sitemizdeki çerezleri (cookie) kullanıcı deneyimini artıran teknik özellikleri desteklemek için kullanıyoruz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri devre dışı bırakabilir veya kabul edebilirsiniz.
Anadolu Üniversitesi
  • ÜNİVERSİTEMİZ
  • Anadolu Hakkında
  • Sayılarla Üniversitemiz
  • İdari Birimler
  • Bölümler
  • Kurullar - Komisyonlar
  • İş Birliği Yapılan Kuruluşlar
  • Bilgi ve Belgeler
  • Mevzuat
  • İletişim Bilgileri
  • AKADEMİK
  • Açıköğretim Sistemi
  • Fakülteler
  • Enstitüler
  • Meslek Yüksekokulları
  • Yüksekokullar
  • AÇIKÖĞRETİM
  • Açıköğretim Duyuruları
  • Açıköğretim Sistemi
  • Türkiye Programları
  • Yurt Dışı Programları
  • Nasıl Öğrenci Olabilirim?
  • Akademik Takvim
  • Öğrenme Ortamları
  • Sınavlar Hakkında
  • ÖĞRENCİ İŞLEMLERİ
  • Akademik Takvim
  • Anadolu Bilgi Paketi
  • ARAŞTIRMA
  • Birimler
  • Merkezler
  • Projeler
  • Hakemli Dergiler
  • Bilimsel Araştırma ve Yayın Etiği Kurulları
  • Laboratuvar ve Stüdyo Hizmetleri
  • Bilim ve Yaşam
  • KAMPÜSTE YAŞAM
  • Sosyal ve Kültürel Tesisler
  • Kültür Sanat Merkezleri ve Salonları
  • Müze ve Sanat Merkezleri
  • Spor Tesisleri
  • Topluluklar
  • Öğrenci Kulüpleri
  • Kampüste Olanaklar
  • Fotoğraf Galerisi
Android Uygulama iOS Uygulama
© 2025 Anadolu Üniversitesi - Tüm hakları saklıdır.